۱۲ دی ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۱
کد خبر: ۵۹۲۱۱۲
آیت الله کعبی در گفت وگو با رسا خبر داد؛

نتایج اجلاس جامعه مدرسین به اطلاع رهبرانقلاب می رسد|روحانیت درکنار مردم است

نتایج اجلاس جامعه مدرسین به اطلاع رهبرانقلاب می رسد|روحانیت درکنار مردم است
عضو هیأت رییسه خبرگان با تأکید بر این که روحانیت در کنار مردم قرار دارد، گفت: جمع بندی اجلاس جامعه مدرسین به اطلاع رهبر انقلاب و سران سه قوه می رسد.

آیت الله عباس کعبی عضو هیأت رییسه مجلس خبرگان رهبری در حاشیه افتتاحیه اجلاس دو روزه جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، با بیان این که در نخستین روز یازدهمین اجلاسیه جامعه مدرسین با علمای بلاد هم اندیشی می شود، گفت: عنوان اجلاس امسال روحانیت و صیانت از نظام اسلامی در چهلمین سال انقلاب است که 3 کمیسیون صیانت و امنیت، حوزه و روحانیت و فرهنگی و اجتماعی موضوعات را پیگیری می کنند.

وی افزود: جمع بندی این 3 کمیسیون با حضور شخصیت های برجسته حوزوی، کشوری و لشکری در اجلاسیه عمومی جامعه مدرسین که فردا برگزار می شود مطرح خواهد شد و جمع بندی اجلاس ها به اطلاع رهبر معظم انقلاب و سران سه قوه خواهد رسید.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با بیان این که دبیرخانه ای برای اجرایی کردن مصوبات اجلاس تشکیل می شود، اظهار داشت: بحمدالله در 10 اجلاس گذشته این فرایند طی شده و برکات زیادی داشته و در این اجلاس هم این فرایند طی خواهد شد.

وی ادامه داد: امروز هم اندیشی، مشاوره، آشنایی با آسیب ها، نقص ها، چالش ها، تهدیدها و راهکاری های دفع و رفع تهدیدها در 40 سالگی انقلاب اسلامی و آشنایی با دستاوردهای بزرگ این 40 سال بسیار حائز اهمیت است.

آیت الله کعبی تأکید کرد: امروز شبکه عظیم روحانیت نقش تبیین گری، بیدارگری، احیاگری، مبارزه با ظلم، مطالبه و نقش در کنار مردم بودن را دارد و در جهت هدایت جامعه، حمایت از مردم و نظارت بر تصحیح فرایند امور نقش ویژه ای ایفا می کند./1323/پ202/ق

ارسال نظرات